Monday, August 30, 2010

Selamat Ulang Tahun Kemerdekaan ke-53

 

Salam 1 Malaysia

tanggal 12 mlm genap la kemerdekaan Malaysia ke-53.kite spatut nye berasa bertuah kerana Malaysa telah mencapai kemerdekaan.kemerdekaan telah membawa keaman dan kesejahteraan kepada negara ni. 

Malaysia oh tanah air ku.
disinilah tmpt lahir nya aku kedunia ini.
disini jua lah tmpt aku dibesar kn.
disini jua la tmpt aku bermula berjalan.
dan disini jua lah tmpt aku menerima penddidikan.


Malaysia oh tanah air ku.
demimu akn ku berkhidmat dgn penuh setia nya.
tidak kira dimana pon aku berada.
akn ku berusaha demi memajukan mu.
akn ku berusaha menjaga kemakmuran dan kesejahteraan mu.

 kn dh bersepah aku bersajak.tetapi cintaku terhadap negare tidak akn pudar wlupon aku menuntut di jepun.xkire ape halangan akn aku pergi jue ke kelas esok.esok kelas dh start blk.terpakse r g kelas gak.



No comments:

PenGikUt2 Ku